20 September 2011

Xtau nk buat apa ....

haippp ..... 
dah beberapa minggu dah x up to date ....
xtau lah nk cita apa .... 
skarang ni otak dah mcm blur2 ...
apa-apa pon aku ni sihat ja .... 
cuma 2 3 hari ni sakit pala gan cirit birit ...
adakah aku salah mkn .....
atau pon aku x mkn nasik 2 3 ari .... 
xtau lah kan ....
skarang ni pon aku dah susah nk tidur mlm .... dok mengadap game ja pon .... 
hati rasa nk tdoq ... tpi mata xleh nk pejam ... WTH lah ....
ni nanti nk kerja lagi ....
bila time kerja pulak megantuk melampau2 ....
adesss ......
ada sapa leh tepukkan aku tiduq mlm2 x ..?? 
hahahahahahahahaah ....
klah ,..... dah agak bosan ni ....
xtau nk tulis apa lagi .... 
nk try tdur tengok .......
harap2 jp lagi nk g kerja aku jaga la .... jgn lajak lagi ... :P 


BYE ALLLLLLL
SELAMAT MALAM .....